Kérdés:

Kedves Anna ! Köszönöm a gyors választ a menük kalóriatartalmára vonatkozóan. Ezúttal egy a Totalfodd Kft-vel szemben az Alexandra menük kapcsán megfogalamzott panaszom másolatát küldöm el Önnek/Önöknek. BÍzom benne, hogy lesz valami érdemleges változás a témában ! Üdvözlettel, Antónia IDÉZET: "Észrevétel: immár másodszor próbálkozom ételrendeléssel Önöknél. Tavaly közel fél évig rendeltem, de végül a sok problémából (elfelejtettek ebédet hozni, felvenni a rendelést, nem kaptam meg mindent, stb.) elegem lett. Most mivel az Alexandra menüket ismét szeretném rendelni. megint próbálkozom. Eredményem a következõ: múlt héten két darab R menüt rendeltem, melybõl egyik nap kimaradt az étlap szerinti kölesolyó reggelire. Utána áttértem a T1 menüre. Ebben múlt pénteken a komplett uzsonna (almalé, keksz) maradt ki. Az ügyfélszolgálaton jeleztem a próblémámat, kompenzációt kérve, egyúttal megbszéltem a szállító kollégával, hogy minden egyes reggel átnézzük, mit is rejt az egész napos étkezést biztosító szatyor. És láss csodát, mégcsak hétfõ van, tehát a nyolcadik rendelési napom, máris nem volt a csomagban a reggelihez járó wasa kenyér. A srác szerint nem is kéne, hiszen nem volt kirakva, senkiébe nem került, ugyanakkor az étlapon szerepel, tehát valószínûsítem, hogy jár hozzá, szükséges. Kérdésem az lenne, hogy Önök szerint ez normális eljárás-e, napi 2 ezer forintért, de tulajdonképpen akármennyiért ? Várom mielõbbi válaszukat és információt a kompenzáció módjáról ! Köszönettel, Antónia"

Válasz:

Kedves Antónia!

Köszönöm, hogy megosztottad velem ezt a kellemetlen információt is. Természetesen megpróbálunk mi is utánajárni a panasznak. Remélem minél hamarabb megnyugtató kompenzációt tudnak nyújtani, és az méginkább remélem, hogy többet ilyen nem fog elõfordulni. Ha bármiben tudunk még segíteni, jelezd!

Üdvözlettel,

Varga Anna