Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webes rendelési felületünknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A beresalexandra.hu weboldal böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta az oldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

1. A Felhasználási feltételek hatálya

Jelen "Felhasználási feltételek" a beresalexandra.hu címen elérhető, Súlykontroll ételházhoz-szállítás szolgáltatás megrendelését és nyilvántartását lehetővé tévő honlap használatának szabályait határozza meg.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált étkezések, menük bemutatása
  • Rendelési információk ismertetése
  • Ügyfélszolgálat működése
  • Kiszállítási feltételek bemutatása
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt étkezések igénybe vételének és kifizetésének ismertetése

2. Érintett felek

Felhasználó: az oldal szolgáltatásait igénybe vevő személy, aki az oldalon megfelelően regisztrált. 

Üzemeltetői / Szolgáltatói adatok

  • Cégnév: Biogastro Kft.
  • Székhely: H-2040 Budaörs, Kígyó u. 12.
  • Adószám: 13855099-2-13
  • Cégjegyzékszám: 13-09-110-781
  • Elérhetőség: info@biogastro.hu
  • Telefon: 06-202-616-308
  • A szerződés irányadó nyelve: magyar

A Szolgáltató ügyfélszolgálatot működtet, melynek elérhetőségei az alábbiak:

  • Név: Súlykontroll ügyfélszolgálat.
  • Levelezési cím: H-1046 Budapest, Fóti út 56.
  • Telefonszám: (1) 232-1172
  • Faxszám: (1) 435-0574 
  • E-mail: ugyfelszolgalat@beresalexandra.hu
  • A szerződés irányadó nyelve: magyar

Az ügyfélszolgálat munkatársai munkanapokon 6:00-15:00 között érhetőek el a fenti elérhetőségeken, ahol rendeléseit, és lemondását telefonon, faxon is leadhatja. 

Megrendelési határidő: Megrendelést, lemondást és címmódosítást a szállítást megelőző munkanapon 10 óráig fogadunk el. Hétfői napra az előző hét utolsó munkanapján (normál hét esetén pénteken) 16 óráig adhatja le megrendelését. Az ettől eltérő határidőket a honlapon külön jelezzük.

A panaszkezelést is az ügyfélszolgálat végzi. Minőségi, vagy mennyiségi kifogás esetén a panasz haladéktalanul kivizsgálásra kerül, és legkésőbb 30 napon belül írásban megválaszolásra kerül. 

3. A szolgáltatás leírása, a szerződés tárgya:

A  beresalexandra.hu oldal, ételrendelés  szolgáltatás megrendeléséhez és az igénybe vett szolgáltatások kifizetéshez nyújt biztonságos felületet.

4. A Felhasználási feltételek módosítása

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a Felhasználási feltételeket egyoldalúan módosítsa.  A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben, valamint a bejelentkezéskor tájékoztatja.

5. A szolgáltatás igénybe vételének feltétele a regisztráció

Az oldal szolgáltatásait csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe. Szolgáltató tájékoztatja az ügyfeleit, hogy a Webáruház böngészése folyamán egyes technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama, stb) A regisztrációs lapon megjelölt adatokat kötelező megadni. Ügyeljen az adatok pontos megadására!

Amennyiben vásárolni szeretne a beresalexandra.hu  oldalon, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a:

  • nevét,
  • címét (amennyiben a számlázási cím nem egyezik meg a szállítási címmel, kérjük jelezze az ügyfélszolgálat felé)
  • e-mail címét,
  • valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. 

Az adatokat a Szolgáltató kizárólag az ügylet lebonyolítása, a szállítás, a megrendelés ellenértékének a megfizetése és ennek kapcsán a kapcsolattartás érdekében használja fel, illetve tárolja, azokat jogosulatlan harmadik személynek, az Ön előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül nem adja ki. A regisztráció során jelezheti hírlevél és étlapküldési igényét is. A hírlevél igénylés bármikor törölhető. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A Vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a Vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a Vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. 

A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár! Egy felhasználónak egy e-mail címe lehet.

A regisztrációkor Ön ezen Általános Szerződési Feltételek megismerésével és elfogadásával kijelenti, hogy adatszolgáltatása önkéntes, egyúttal hozzájárul adatainak a fentiek szerinti, valamint a Súlykontrol ételházhoz-szállítás szolgáltatás adatvédelmi és kezelési szabályzatában részletezett feltételek melletti kezeléséhez.

6. Jelszó-használat, biztonság

A felhasználó jelszava legalább hat karakter.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget azon visszaélésekért, melyeket az okozott, hogy a Felhasználó nem megfelelő jelszót választott, vagy jelszavát mások számára hozzáférhetővé tette. Amennyiben a Felhasználó elfelejti jelszavát, a bejelentkező oldalon az új jelszó elküldését követően a Szolgáltató a regisztráció során megadott e-mail címre új jelszót küld. 

7. Az oldal szolgáltatásai

A regisztrációt követően a Felhasználó jogosult az oldal szolgáltatásait igénybe venni. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatások körét módosítsa. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. Áraink bruttó árak, a 27%-os áfát tartalmazzák 

Megrendelés folyamata:

  • Kínálatunkból tetszés szerint választhat és döntheti el, hogy mely napokon veszi igénybe szolgáltatásunkat
  • A 21 napos diéta program heti összes ebédjének és vacsorájának megrendelésére kedvezményes heti áron a megrendelés megelőző hét péntek 16:00 óráig van lehetőség. Lemondás esetén a napi árak érvényesek.
  • Áraink tartalmazzák az ÁFÁ-t, a csomagolás és a szállítás költségeit is.
  • A szállítás minden hétköznap 6 és 13:30  között történik. Futárjaink meghatározott menetterv alapján kézbesítenek, megpróbálják figyelembe venni Ügyfeleink igényét a szállítási idővel kapcsolatban, de sajnos ez nem minden esetben lehetséges. Ehhez előzetes megbeszélés szükséges (telefonos ügyfélszolgálat). Az ebéd kézbesítésének időpontja általában azonos, de előre nem látható körülmények miatt változhat
  • Kérjük címnek mindig a szállítási címet adja meg!
  • Fizetés az első szállítási napon készpénzben történik, étkezési jegyeket elfogadunk:  Sodexho, Ticket Restaurant,, Erzsébet utalvány
  • Csak a szállítási területen van lehetőség rendelni.

Rendelés lépései

  • Ha Ön már egyszer regisztrálta magát, akkor az e-mail címével és jelszavával tud belépni rendszerünkbe
  • Ha Ön először jár nálunk és még nem regisztrált,(kattintson ide: Regisztráció ) töltse ki az űrlapot, ügyelve az adatok helyességére, majd a gombra kattintva küldje el regisztrációját!
  • Az étlapok megtekintéséhez válassza az Aktuális étlap vagy Jövő heti étlapmenügombokat!
  • Egyszerre csak 1 hétre rendeljen!  Válasszon az étlapról és a kiválasztott tételek melletti négyzetben válassza ki a kívánt mennyiségeket! Egyszerre több tételt is bejelölhet.
  • Ha az összes kiválasztott tételnél kiválasztotta a kívánt darabszámot tegye őket a kosárba!
  • A kiválasztott és kosárba tett tételek háttérszíne megváltozik, hogy láthassa eddigi rendelését.
  • Bármikor visszatérhet az étlaphoz és további tételeket tehet a kosárba.

Ha befejezte a kiválasztásokat, küldje el megrendelését a "Rendelés kész" ikon segítségével!

Ekkor a program elkészíti a kosárban lévő tételek részletes listáját. Ha változtatni kíván rendelésén, itt még visszatérhet az étlapok oldalra.

  • Ha rendben találja a listát, a "Tovább" gombbal érvényesítheti azt. Ekkor a program az adatbázisunkba rögzíti a rendelést és visszaigazolásul egy e-mailt küld Önnek.
  • Ha néhány percen belül nem érkezne meg Önhöz a visszaigazoló levél, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársainkkal a  232-1172-es telefonszámon.

Rendelés módosításának/lemondásnak a menete:

Bejelentkezése után mindig az aktuális megrendelését látja.

Amennyiben rendelését módosítani kívánja, csak annak az ételnek a darabszámát változtassa meg, ahol az eredeti rendeléshez képest más darabszámot szeretne kapni. Folytassa a Rendelés lépéseiben leírtak szerint. Amennyiben a lemondással kapcsolatban túlfizetése keletkezik, azt egyéni számláján nyilvántartjuk, és következő rendeléséből jóváírjuk. 

A rendelés módosításának/ lemondásának a határideje megegyezik a megrendelés határidejével. 

8. A fizetés módja

Választhat a "készpénzes fizetés" vagy az "Online fizetés" lehetőség között.

Amennyiben a futárnál szeretne fizetni, akkor a  fizetés az első szállítási napon történik készpénzben, illetve a következő étkezési jegyeket is elfogadjuk:  Sodexho, Ticket Restaurant, Erzsébet utalvány.

Ha az első szállítási napon valamilyen oknál fogva nincs lehetősége a fizetésre, kérjük, mindenképpen egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, mert a szállító az áru átadását megtagadhatja, és további rendelése ebben az esetben törlésre kerülhet. 

Amennyiben a Szolgáltató hibáján kívűl az Ügyfél nem veszi át a megrendelt tételt, vagy a lemondási határidőn túl lemondja, annak értékét Szolgáltató tartozásként tartja nyilván, és  a tartozás rendezéséig újabb rendelések kézbesítésétől eltekinthet. 

Szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy lehetősége van rendelését telefonon is leadni

Abban az esetben, ha már kifizetett menüt időközben lemond, és  a lemondással kapcsolatban túlfizetése keletkezik, azt egyéni számláján nyilvántartjuk, és következő rendeléséből jóváírjuk.

Online fizetésre kattintva, választhat az "OTPay" vagy a "SZÉP kártyás" lehetőségek közül.

Akkor, ha a fizetni kívánt összeg nem egyezik az aktuális rendelés összegével úgy ezt a bank kiválasztása előtt az online fizetni kívánt összegre módosíthatja. 

Amennyiben a rendelését módosítja, és lemondással jóváírandó összeg keletkezik, a már kifizetett összeg visszafizetésére nincs lehetőség, azt a vevőszámláján egyenlegként jóváírjuk és későbbi vásárlásokra használható. .

Fizetési tájékoztatók-Budapesti/Pest megyei régió

Duna Food Hungary Kft.
Székhely: 1031 Budapest Nánási út 2/B.
Telephely: 1046 Budapest Fóti út 56.
Cgj: 01-09-861225

Fizetés SZÉP kártyával

Online étel rendelési portálunk az MKB, OTP és a K&H bankok által biztosított biztonságos SZÉP kártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Oldalunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a Vásárlótól, a bankok pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a nem értesülünk, azokat csak a bank  érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a weboldalunk tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt termékek ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

MIRE FIGYELJEN A VÁSÁRLÁSKOR?

  • Olvassa el webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

FIZETÉSRŐL

A SZÉP kártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a kártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. SZÉP-kártyás fizetésre a megrendelést követően az adott hét szerdájáig van lehetősége.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back" vagy a „Frissítés/Refresh" gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

A FIZETÉS PONTOS MENETE

Ön az Étlapunk oldalon választja ki a kívánt (t)ételeket, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

Ezt követően Ön átkerül a biztonságos fizetést garantáló oldalra, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.

A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót

A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást

Minden esetben győződjön meg a tranzakció sikerességéről! Amennyiben a banki tranzakció valamely okból sikertelen, úgy a honlap főoldalának alján található fizetés ikonra kattintva, internetes azonosítója segítségével és a fizetni kívánt összeg másolatával is fizethet a szerdai napig.

Fizetés MasterPassTM digitális tárcával

1. Töltse le, telepítse és indítsa el valamelyik MasterPass-

képes digitális tárca mobilalkalmazást.Magyarországon aktuálisan elérhető MasterPass-képes digitális tárcák: www.mastercard.hu >> szolgáltatások >> MasterPass

2. Regisztrálja benne MasterCard, CVC2 kóddal ellátott Maestro, Visa vagy American Express kártyáját az alkalmazásban található lépéseket követve.

A regisztráció során válasszon magának egy saját, titkos mPIN kódot.

3. Ezután bármely MasterPass elfogadóhelyen - ahol a „Buy with MasterPass” gombot látja - fizethet a letöltött MasterPass-képes mobilalkalmazással, vagyis saját digitális tárcájával.

Fizetés MasterPass segítségével

1. A Webáruházban válassza ki a kívánt árut vagy szolgáltatást, egyes kereskedők esetén a szállítási és a számlázási címet is a Webáruházban kell megadnia.

2. Kattintson rá a „Buy with MasterPass” gombra.

3. Válassza ki a listából az Ön által használni kívánt digitális tárcát.

4. Adja meg mobiltelefonszámát.

5. Ezt követően a mobiltelefonján nyissa meg a MasterPass-képes mobilalkalmazást.

6. Válassza ki a fizetésre használni kívánt bankkártyát.

7. Hagyja jóvá a fizetést mPIN kódja megadásával.

8. Ezután Ön kilép a digitális tárcából, és visszakerül a Webáruház oldalára.

9. A sikeres fizetést a Webáruház megerősíti.

A MasterPass fizetéshez internetkapcsolat szükséges. 

A MasterPass-képes digitális tárcák használata adatforgalmat generál.

9. Kiszállítás

A szállítás minden munkanapon reggel 06:00 és délután 13:30  között történik a Duna Food Hungary Kft munkatársai megbízottai által. 

Futárjaink meghatározott menetterv alapján kézbesítenek, megpróbálják figyelembe venni Ügyfeleink igényét a szállítási idővel kapcsolatban, de sajnos ez nem minden esetben lehetséges. Ehhez előzetes megbeszélés szükséges (telefonos ügyfélszolgálat). Az ebéd kézbesítésének időpontja általában azonos, de előre nem látható körülmények miatt változhat.

A Súlykontroll étel-házhozszállítás szolgáltatás fenntartja a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására, egyébként a szerződésben vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megtesz. ha a szerződés ennek ellenére késedelmesen, vagy egyáltalán nem tudja teljesíteni, erről haladéktalanuk tájékoztatja az ügyfelet.

Az elérhető szállítási területek folyamatosan változnak, erről a "Szállítási helyek" menüpontban tájékozódhat.

10. Garancia

A kiszállított ételeket Szolgáltató telephelyén sokkolásos technológiával tartósítja, mely azt jelenti, hogy közvetlenül az étel elkészülte után, maximum másfél óra alatt 3 fokra lehűti, majd 3 fok alatt tárolja, és szállítja. Szolgáltató a hűtőlánc megszakítása nélkül biztosítja az étel szállítását, és ezt átadásig garantálja. Amennyiben átadás után a hűtőlánc megszakad, minőség romlás következhet be, melyért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Az ételt felmelegítés után közvetlenül fogyassza, visszahűteni csak saját felelősségre szabad. Az ételek mikrohullámú sütőben a csomagolás eltávolítása nélkül melegíthetők, hagyományos módon csak a csomagolás eltávolítása után melegíthető az étel.

11. Árak

Az oldalon szereplő árak bruttó árak, tehát az ÁFÁ-t minden esetben tartalmazzák.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül az oldal felületére-  különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra - akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

12. Az e-szerződésről

Ön rendelésének leadásával és annak a Szolgáltató általi elfogadásával ún. elektronikus szerződés (továbbiakban e-szerződés) jön létre. Az e-szerződésmegkötésének, illetve magának a szerződésnek a nyelve magyar. Szolgáltató tájékoztatja az ügyfelet, hogy megrendelése szerződéskötésre irányuló nyilatkozatnak minősül, és az automatikus rendelés visszaigazolás csak annak rendszer általi befogadását jelzi. Az e-szerződés ténylegesen akkor jön létre, amikor Ön egy második e-mailben, Ön által hozzáférhetően visszajelzést kap arról, hogy rendelésének teljesítését a Biogastro Kft. vállalja. Az automatikus rendelés visszaigazolásának legkésőbb a rendelés leadásától számított 1 órán belül meg kell érkeznie Önhöz. Amennyiben ez nem történne meg, úgy e körülményt az ügyfélszolgálat megadott elérhetőségein haladéktalanul jelezni szíveskedjék! 

A megrendelés és a rendelés teljesítését vállaló visszaigazolás (második e-mail) útján létrejött           e-szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amely a megrendelés visszaigazolásától számított 2 hét időtartamon belül e rendszerben Ön által újra megjeleníthető, illetve hozzáférhető, a Szolgáltató ily módon iktatja és archiválja szerződését. Legyen figyelemmel arra, hogy a két hétnél korábban leadott rendeléseit a rendszer nem tárolja.

A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel vásárlóinknak a fentiekben ismertettek szerint. A folyamatot Ön a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja.  A megrendelés elküldését megelőzően Önnek lehetősége nyílik az Ön által bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleget adatbeviteli hibákat javítani. 

A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esteleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges  a jogvita rendezésére, szerződő felek értékhatártól függően a Pest Megyei Bíróság illetékességének vetik alá magukat.

A Szolgáltató kizárólag jó minőségű, hibátlan terméket forgalmaz. Az egyes termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak.

13. Vevő Elállási joga 

Az Ügyfél az élelmiszeráru átvételét követően elállásra nem jogosult tekintettel a 17/1999. (II.5.) Korm. rend. 5§ c)pontjára mely szerint a természeténél fogva vissza nem szolgáltatható továbbá gyorsan romló termékekre az elállási jog nem vonatkozik. Egyébként a megrendelés a fentiekben rögzített feltételek mellett lemondható, módosítható, hibás vagy sérült csomagolás esetén az átvétel megtagadható.

14. A Szolgáltatás igénybe vételével összefüggő korlátozások, a felhasználó felelőssége

A Felhasználó az oldalt csak saját felelősségére használhatja. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználót az oldal használata során ért olyan károkért, kellemetlenségekért, amelyek abból adódtak, hogy a Felhasználó az oldal használata során nem a kellő körültekintéssel járt el. A Felhasználó adatait csak saját felelősségére hozhatja nyilvánosságra, teheti mások számára hozzáférhetővé. Valamennyi  Felhasználó köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely az oldal rendeltetésszerű használatát akadályozza, érdekeit sérti.

15. Eljárás a felhasználó jogsértő magatartása esetén

Amennyiben a jelen Felhasználási feltételekben foglaltakat megsérti, a Szolgáltató jogosult a Felhasználó regisztrációjának felfüggesztésére, vagy törlésére. Amennyiben a jogsértés miatt eljárás indul, a Szolgáltató a regisztráció során tudomására jutott, Felhasználóra vonatkozó adatokat az eljáró szerveknek az adott eljárásra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően átadhatja.

16. A Szolgáltató felelőssége, szavatosság kizárása

A Szolgáltató vállalja, hogy minden tőle elvárható intézkedést megtesz a szolgáltatás zavartalansága és folyamatossága érdekében. Az előző pontokban meghatározott jogosítványait (felhasználási feltételek, szolgáltatások megváltoztatása, felhasználókkal szembeni intézkedések, stb.) elsősorban ezen célok érdekében gyakorolja, valamint azért, hogy a szolgáltatást a felhasználók igényeinek megfelelően alakítsa. 

A Szolgáltató minden szükséges intézkedést megtesz a felhasználók adatainak biztonsága érdekében. A Szolgáltató nem felelős a Felhasználó adatainak felhasználó által történő nyilvánosságra hozataláért. A Szolgáltató a felhasználó regisztrációjának felfüggesztéséről vagy törléséről, függetlenül annak okától, minden esetben tájékoztatja a Felhasználót, és törekszik a felhasználókkal való együttműködésre, a viták békés úton történő rendezésére. A Szolgáltató az oldal működése során előálló esetleges zavarok, működési problémák azonnali elhárítására törekszik.

17.Jogérvényesítés

A felhasználók panaszaikkal, kifogásaikkal közvetlenül fordulhatnak a szolgáltatóhoz, aki minden tőle telhetőt megtesz az esetleges működési zavarok, jogsértések megszüntetése és orvoslása érdekében. 

Egyéb esetekben a Felhasználó a mindenkor hatályos jogszabályokban foglaltak szerint érvényesítheti jogait, ennek módjáról kérésre a Szolgáltató felvilágosítást ad. Minden kifejezetten meg nem adott jogot fenntartunk.

18. Záró nyilatkozatok 

18.1     A szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó tudomásul veszi a fentieket.

18.2     A web oldal használata közben a hatályos jogszabályok által megengedett módon a Felhasználó webes tevékenységei naplózásra kerülnek. A naplókat a szolgáltató csak statisztikai célokra használja fel, és csak a Szolgáltató férhet hozzájuk.

18.3     A jelen feltételek elfogadása írásba foglalt nyilatkozatnak minősül, azt a weboldal elektronikusan iktatja oly módon, hogy az később is hozzáférhető legyen.

18.4     A jelen feltételek elfogadásával a Felhasználó kijelenti, hogy azt írásban bármikor megerősíti.