Szalka Andrea - személyi edző

Kérdésed van ? Írj nekünk!
  Keresés:   

Hasizom-gyakorlatok

Kedves Andrea!

Szeretném segítséged kérni!

Hatásos hasizomgyakorlatokat keresek,amikkel sikerülne formába hozni magam. Sajnos szülés után "megmaradt" a hasam,és ezen szeretnék változtatni,illetve a csípõmrõl szeretnék pár centit lefaragni azokból a bizonyos kapaszkodókból!

Kérlek írj pár hatásos gyakorlatot!

Elõre is köszönöm!
Kedves Katalin!

Először is amit kérnék vizsgáld át étrended és próbálj törekedni a minőségi ételek fogyasztására mindenképp! Ez nélkülözhetetlen eleme lenne változásodnak! Emellé jönne / jöhetne a mozgás. Esetedben a hasizom-gyakorlatokon kívül javasolnék heti három alkalommal 20-30 percben tempós sétát, kocogást (edzettségi állapotodtól függően) és teljes testet érintő edzést. Nem tudom milyen lehetőségeid vannak, de akár egy otthoni torna dvd-n összeállított edzésanyaggal is jó / hatásos lenne! Alexandra programjai közül pld. kezdetben az Egyensúlyban önmagaddal, majd a Lendületben vagy a Live c. edzésanyagok is számításba jöhetnek. Ezek mindegyike tartalmaz hasizom-gyakorlatokat, de hogy kérésednek eleget tegyek mellékelek egy általam összeállított gyakorlatsort is:

- hyperextensio / felhomorítás (hasonfekvés, kéz tarkón, nyaki szakasz egyenes) 20 db
- hasprés 30 db
- oldalsó hasprés (oldaladra fordulsz, alul lévő kar testtel derékszöget zárva talajon, felül lévő kar tarkón, lábak egymásra fektetve hajlítva talajon) 20-20 db
- csípőfeltolás (hanyattfekvés, láb nyújtva, kezek tarkón) 20 db

Ezt a gyakorlatsort ismételd 3-4 (de ha megy akár 5) körben!

Jó edzést!
2008.06.02.