Kérdés:

Kedves Alexandra! Rendeltünk tõled egy DVD-t ami ma megérkezett, és szomorúan látom hogy a lemez rossz lejátszhatatlan. Még szomorúbban veszem tudomásul az 5. telefon után, hogy te vagy a céged, üzleted nevezzük bárhogy elérhetetlen számomra. Tehát kifizettem felelõtlenül durván 5000ft-ot úgy hogy semmiféle reklamációval nem élhetek mert nincs hol? Kedves Varga Anna ön az egyetlen reményem, hogy ön nem robotember mint a honlapon feltüntetett telefonszám mögött ülõ robotok akik mivel nem azért fizetik õket hogy egy reklamáció esetén segítséget nyújtsanak csak egy telefonszám erejéig, ezt nem is teszik meg. Kérem a segítségét abban hogy a levelem elérjen az illetékeshez. Elõre is köszönöm Francsicsné Karl Mária

Válasz:

Kedves Mária!

Beszéltem Alexandrával, és az õ kérésére továbbítom levelét a dvd forgalmazójához, mert õk tudják a megfelelõ intézkedéseket megtenni. Bízom benne, hogy hamarosan megnyugtató választ kap. Amennyiben esetleg mégsem történe meg egy bizonyos idõn belül, kérem jelezze felém, ebben az esetben megpróbálunk másképpen segíteni.

Ha bármilyen kérése, kérdése lesz a jövõben, forduljon hozzám bizalommal.

Szép napot kívánok!

Varga Anna